Tényleg van miért reszketni a "nagyoknak"?
Először tekintsük meg, aztán majd beszélek is róla.
A gépezetet egy benzines V8-as, 4163 cm3-es erőforrás hajtja, melynek teljesítmény adatai, 309 KW / 420 LE, 430 Nm igen meggyőzőek. 6 fok. váltó --> négykerékhajtás --> 235/40-285/35 ZR 18-as papucsokkal tökéletesen kapcsolódik az úthoz. Végsebesség: 301 Km/h, gyorsulás: 0-100 Km/h 4,6 s. Az alapfelszereltséget még "jópár" millával megnövelve bővíthetjük, pl. az R-tronic (6 sebességes, kormányról kapcsolható szekvenciális) váltót közel 2 millió forintért kapjuk meg. Alapár: 30.900.000 Ft.
Nos...szép, szép...nekem úgy tűnik, mintha egy jól szituált TT-t kivettek volna a gyártósorról, elkülönítették a többitől, hogy még véletlen se befolyásolják a fejlődésben a társak. Minőségi anyagokkal etették, odafigyeltek mindenre, szigorú edzésprogram kezdődött, szakemberek hada leste minden kívánságát, de hiába minden erőfeszítés nem tudja letagadni honnan is származik!
Sokak szerint a Ferrari F 430 (490 LE), a Lamborgini Gallardo (520 LE) mellett a Porsche 911 GT3 (415 LE) az igazi konkurencia. Igen...ha megkapja a Gallardo V10-es motorját, tényleg van esély, hogy bizony elcsábítson néhány újgazdag üzletembert, nagy kérdés viszont, hogy mennyibe fog ez kerülni? Megéri majd? Persze ha van már 2-3 Ferrari, 1-2 Lambo, Porsche, BMW, akkor biztos találunk helyet még valahol a garázsban.
Félreértés ne essék, a menetteljesítmények, a fantasztikus kanyarvétel, "Audi-s" 4kerékhajtás, a majdnem kifogástalan belső (a sebváltó karja valahogy nem nyerte el a tetszésem) mind arról árulkodik, hogy egy nagyon jó sportkocsit dobott ki az Audi, de véleményem szerint elmarad a szükséges "robbanás" ahhoz, hogy jelentősen beleszóljon a nagyok dolgába.
Nos...szép, szép...nekem úgy tűnik, mintha egy jól szituált TT-t kivettek volna a gyártósorról, elkülönítették a többitől, hogy még véletlen se befolyásolják a fejlődésben a társak. Minőségi anyagokkal etették, odafigyeltek mindenre, szigorú edzésprogram kezdődött, szakemberek hada leste minden kívánságát, de hiába minden erőfeszítés nem tudja letagadni honnan is származik!
Sokak szerint a Ferrari F 430 (490 LE), a Lamborgini Gallardo (520 LE) mellett a Porsche 911 GT3 (415 LE) az igazi konkurencia. Igen...ha megkapja a Gallardo V10-es motorját, tényleg van esély, hogy bizony elcsábítson néhány újgazdag üzletembert, nagy kérdés viszont, hogy mennyibe fog ez kerülni? Megéri majd? Persze ha van már 2-3 Ferrari, 1-2 Lambo, Porsche, BMW, akkor biztos találunk helyet még valahol a garázsban.
Félreértés ne essék, a menetteljesítmények, a fantasztikus kanyarvétel, "Audi-s" 4kerékhajtás, a majdnem kifogástalan belső (a sebváltó karja valahogy nem nyerte el a tetszésem) mind arról árulkodik, hogy egy nagyon jó sportkocsit dobott ki az Audi, de véleményem szerint elmarad a szükséges "robbanás" ahhoz, hogy jelentősen beleszóljon a nagyok dolgába.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.